Menu
Pokračujeme v našem seriálu věnovaném prvním krůčkům s MS Teams. Dnes se podíváme na jednu ze základních věcí - přidání skupiny a kontaktu.
Aby bylo možné komunikovat s ostatními uživateli, je dobré si vytvořit skupinu a do ni vložit kontakty na uživatele, se kterými často komunikujeme nebo v budoucnu budeme. Je nutné si nejdříve rozmyslet název skupiny, ale je rozumné začít s názvem firmy, úřadu nebo jiného pro nás srozumitelného pojmenování.
V levém menu klikneme na odkaz “Chat”, vybereme “Kontakty” a klikneme na “Vytvořit novou skupinu kontaktů”.
Zadáme připravené jméno skupiny a potvrdíme tlačítkem „Vytvořit“.
Nyní do nově vytvořené skupiny „Název skupiny kontaktu“ vložíme kontakt.
Začneme psát jméno kontaktu, který chceme přidat.
Pokud přidáváme pracovníka ze své organizace, stačí vyplnit první tři písmena a automaticky se nám zobrazí nalezené kontakty, ze kterých můžeme vybrat požadovaného uživatele. Pro přidání kontaktu externího uživatele, je nutné zadat celou emailovou adresu.
Klikneme na “Přidat” a máme prvního uživatele ve skupině “Název skupiny kontaktu”. Nyní můžeme s uživatelem zahájit chat, video hovor, audio hovor, sdílení obrazovky, atd., ale to až někdy příště.
Jak můžete vidět vytvoření skupiny kontaktů a přidání samotného kontaktu je jednoduché, ale pokud si přesto nebudete vědět rady, neváhejte nás kontaktovat.