Menu
Dnes je zcela běžné, že uživatelé ukládají své dokumenty do cloudových uložišť, aby byla zajištěna dostupnost uložených dat kdekoliv je přístup k internetu. Je tedy logické, aby byla uložená data z Dropboxu, Google Drive, ShareFile atd. dostupná i v MS Teams.
V levém postranním sloupci v MS Teams vybereme záložku „Soubory“, následně klikneme na „Přidání cloudu“ a zvolíme požadovaný druh cloudu. V našem případě budeme přidávat Google Drive.
Pro úspěšné přidání Google Drive musíme provést autentifikaci.
Potvrdíme upozornění, že MS Teams budou přistupovat k našemu cloudu.
Nyní máme v MS Teams přístupné soubory z Google Drive a můžeme s nimi pracovat v MS Teams. Podobným způsobem můžeme přidat další cloud, například Dropbox atd.
Komunikace v MS Teams není nic složitého, ale pokud si přesto nebudete vědět rady, neváhejte nás kontaktovat.